Kursy z zarządzania:
    Wszystkie szkolenia realizowane są w formie warsztatowej i zakładają aktywny udział uczestników. Treści przekazywane są przy użyciu nowoczesnych i zróżnicowanych środków dydaktycznych. Szkolenia indywidualne odbywają się na terenie Zakładu Zamawiającego, a optymalna liczba uczestników to 5 do 15 kursantów. 
	
	Nasze szkolenia prowadzą doświadczeni trenerzy, wykładowcy z długoletnim stażem.
  
	Każde szkolenie przewidziane jest dla Grupy 15 osób lub 20 osób, 2-3 dni szkoleniowe po 8h wykładowych.
  
	Proponujemy przykładowe tematy szkoleń. 
Poniżej tematy z zakresami opracowane dla naszego biura przez dr inż. Magdalenę Cyganek, która prowadziła już serię szkoleń dla wielu naszych Klientów. 
Patrz przykładowe szkolenie w naszej historii. 
http://www.dcosbim.pl/zarz.html 
     1. SKUTECZNE NEGOCJACJE 
      2. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA 
        3. PREZENTACJA BEZ STRESU – WARSZTATY 
        4. ROZWÓJ OSOBISTY – WARSZTATY 
        5. BIZNESPLAN PRZEDSIĘBIORSTWA 
        6. ANALIZA POTENCJAŁU PRZEDSIĘBIORSTWA 
        7. ANALIZA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA 
        8. „MAKE OR BUY” CZYLI JAK OBNIŻYĆ KOSZTY STOSUJĄC OUTSOURCING  
		9. SZKOLENIE Z NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU PRZEZ TELEFON 
      
    SKUTECZNE NEGOCJACJE  
    
      -       WPROWADZENIE 
 
      
    
      -       Przygotowanie do negocjacji
 
      -       Analiza interesów
 
      -       Hierarchia interesów
 
      -       Informacje o drugiej stronie negocjacji
 
      -       Analiza interesów partnera negocjacyjnego
 
     
    
      -       PROCES NEGOCJACJI 
 
    
    
      -       BATNA - Best Alternative to a Negotiated Agrement
 
      -       Kwestie do negocjacji
 
      -       Formułowanie oferty wstępnej
 
     
    
      -       BUDOWANIE PRZEWAGI NEGOCJACYJNEJ 
 
    
    
      -       Postawy negocjatorów
 
      -       Taktyki negocjacyjne
 
      -       Metody manipulacji w negocjacjach
 
      -       Metody argumentacji cenowej w negocjacjach
 
     
          -       PODSUMOWANIE 
 
    
    
      -       Negocjacje międzynarodowe
 
      -       Żelazne reguły negocjacji
 
      -       Najpoważniejsze błędy w procesie negocjacji
 
      
          ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)  
    
      -       Atuty w kontaktach interpersonalnych
 
      -       Test stylu negocjacji
 
      - "Dylemat więźnia"
 
      -       Gra w czerwono-niebieskie
 
      -       Symulacja procesu negocjacji
 
      -       Aktywne słuchanie
 
      -       Profil osobowości
 
      -       i inne
 
     
    Możliwe indywidualne  dostosowanie szkolenia do potrzeb zamawiającego (np. dla potrzeb działu zakupów Negocjacje w procesie zakupów). 
    góraˆ 
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA 
„Jest tylko jeden szef – klient. Może on pozbawić pracy każdą osobę w firmie. Wystarczy, że wyda swoje pieniądze gdzie indziej.”   
  Sam Walton  
  -   WPROWADZENIE
 
  -   Znaczenie klienta dla firmy
 
  -   Jakość obsługi klienta
 
  -   Identyfikacja klienta
 
 
  -   BŁĘDNE ZACHOWANIA W OBSŁUDZE KLIENTA
 
  -   Na co skarży się klient?
 
  - “Drażniące sygnały”
 
 
  -   JAK SPRAWIĆ ŻEBY KLIENT BYŁ ZADOWOLONY?
 
  -   Naprawianie popełnionych błędów
 
  -   Budowanie niewerbalnej relacji z klientem – rapport
 
  -   Budowanie pożądanych stanów
 
 
  -   OBSŁUGA „KŁOPOTLIWEGO” KLIENTA
 
  - PODSUMOWANIE 
 
  -   Mity dotyczące obsługi klienta
 
  -   10 przykazań jak traktować klienta żeby do nas wrócił
 
  
  ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)  
  -   Identyfikacja moich zasobów
 
  -   Drażniące sygnały
 
  -   Aktywne słuchanie 
 
  -   Raport
 
  -   Submodalności VAKOG
 
  -   Symulacja procesu obsługi „kłopotliwego” klienta
 
  -   Budowanie stanów
 
  -   i inne
 
 
Możliwe indywidualne  dostosowanie szkolenia do potrzeb zamawiającego ( np. Obsługa trudnego klienta). 
góraˆ 
    PREZENTACJA BEZ STRESU – WARSZTATY 
    „Jestem najbardziej spontanicznym mówcą na świecie, gdyż każde słowo, każdy gest i każda riposta są wcześniej dokładnie przećwiczone.” 
      George Bernard Shaw 
    
      -       WPROWADZENIE
 
    
    
      -       Komunikacja interpersonalna
 
      -       Zasady profesjonalnego prezentowania
 
     
      -       PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI
 
    
      -       Struktura prezentacji
 
      -       Emisja głosu 
 
      -       Wykorzystanie pomocy audiowizualnych
 
     
      -       KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
 
    
      -       Kontakt wzrokowy
 
      -       Mowa ciała
 
     
      -       POKONYWANIE TRUDNOŚCI
 
    
      -       Pytania i uwagi słuchaczy
 
      -       Opanowanie własnych emocji
 
      -       Budowanie stanu profesjonalnego mówcy
 
      
          ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)  
    
      -       Identyfikacja moich zasobów jako mówcy
 
      -       Jak zabrać głos w grupie?
 
      -       Submodalności VAKOG
 
      -       Emisja głosu
 
      -       Komunikacja niewerbalna
 
      -       Budowanie stanów
 
      -       Technika Sanktuarium
 
      -       i inne
 
     
    Możliwe indywidualne  dostosowanie szkolenia do potrzeb zamawiającego ( np. Prezentacja produktu, Autoprezentacja). 
    góraˆ 
    ROZWÓJ OSOBISTY – WARSZTATY 
Szkolenie nakierowane na indywidualny rozwój pracowników, pozwalające znacznie polepszyć jakość podejmowanych działań. Formułowanie wizji tego co chcesz osiągnąć w różnych obszarach życia, budowanie wspierających przekonań i intensywna praca nad sobą skutecznymi technikami NLP. Po tym szkoleniu będziesz lepszym, szczęśliwszym człowiekiem, a tym samym efektywniejszym pracownikiem! 
    
      - WPROWADZENIE
 
    
      - Jak osiągnąć to na czym Ci zależy?
 
     
      -       BUDOWANIE MAPY WIZYJNEJ
 
    
    
      -       Identyfikacja najważniejszych obszarów życia
 
      -       Elementy, które chcesz osiągnąć
 
      -       Działania, do wykonania
 
      -       Integracja części
 
     
      -       PRACA Z PRZEKONANIAMI
 
    
      -       Identyfikacja wspierających przekonań
 
      -       Identyfikacja ograniczających przekonań
 
      -       Submodalności VAKOG
 
      -       Afirmacje multisensoryczne
 
     
      -       WSPIERAJĄCE STANY
 
    
      -       Wybór wspierających stanów
 
      -       Budowanie wspierających stanów
 
     
      -       PODSUMOWANIE 
 
    
      -       Praca z Mapą Wizyjną
 
      -       Personalna edycja
 
      
          ĆWICZENIA WARSZTATOWE (wplecione w tematykę szkolenia)  
    
      -       Identyfikacja najistotniejszych obszarów życia
 
      -       Budowanie Mapy Wizyjnej
 
      -       Tworzenie wspierających przekonań
 
      -       Aktywowanie pożądanych stanów
 
      -       Multisensoryczne afirmacje
 
      -       Personalna Edycja
 
      -       i inne
 
       
    góraˆ 
          BIZNESPLAN PRZEDSIĘBIORSTWA 
    Praktyczne szkolenie pokazujące krok po kroku jak zbudować biznes plan przedsiębiorstwa. Każdy z uczestników szkolenia nauczy się samodzielnie opracowywać każdy z elementów biznes planu w pięciu obszarach. 
      Proponowana struktura biznes planu uwzględnia potrzeby aplikacji o środki finansowe, ze źródeł takich jak dofinansowania unijne oraz kredyty bankowe. 
    
      -  Planowanie w przedsiębiorstwie
 
      -           Cechy i funkcje dobrego biznes planu
 
      -        Struktura biznes planu
        
          - Część wyjściowa
            
              -       Streszczenie
 
              -       Charakterystyka firmy
 
              -       Strategia bazowa
 
               
             
          -       Część rynkowa
            
              -       Produkt
 
              -       Rynek i marketing
 
               
             
          -       Część uwzględniająca zasoby
            
              -       Proces produkcji i logistyka
 
              -       Rozwój, inwestycje i kapitały
 
               
             
          -       Część ekonomiczno-finansowa
            
              -       Projekcje ekonomiczno-finansowe
 
               
             
          -       Część końcowa
            
              -       Analiza SWOT
 
              -       Harmonogram realizacji i system monitoringu
 
               
             
             
         
         
     
        
        góraˆ 
        ANALIZA POTENCJAŁU PRZEDSIĘBIORSTWA 
    Praktyczne szkolenie pokazujące krok po kroku jak zbadać potencjał Twojego przedsiębiorstwa za pomocą sprawdzonych metod zarządzania. Praca w małych grupach polegająca na poznaniu mechanizmu działania każdej z metod, a następnie zastosowaniu jaj dla konkretnej firmy. 
    
      - Identyfikacja zasobów przedsiębiorstwa
 
      -       Bilans strategiczny przedsiębiorstwa
 
      -       Analiza kluczowych czynników sukcesu (KCS)
 
      -       Zasada Pareto
 
      -  Cykl życia produktu
 
      -       Cykl życia technologii
 
      -       Macierz BCG (Boston Consulting Group)    
 
     
    góraˆ 
    ANALIZA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA 
    Praktyczne szkolenie pokazujące krok po kroku jak zbadać bliższe oraz dalsze otoczenie, w którym funkcjonuje Twoje przedsiębiorstwo, za pomocą sprawdzonych metod zarządzania. Praca w małych grupach polegająca na poznaniu mechanizmu działania każdej z metod, a następnie zastosowaniu jej dla konkretnej firmy.  
    
      - Identyfikacja mikrootoczenia przedsiębiorstwa
 
    
    
      -       Określenie elementów mikrootoczenia
 
      -       Analiza 5 sił M.E. Portera
 
     
      -       Identyfikacja makrootoczenia przedsiębiorstwa
 
    
      -       Określenie elementów makrootoczenia
 
      -       Analiza SWOT
 
      -       Punktowa analiza TOWS/SWOT
 
      - Typy strategii odpowiadające czterem sytuacjom strategicznym
 
      
    góraˆ 
    „MAKE OR BUY” CZYLI JAK OBNIŻYĆ KOSZTY STOSUJĄC OUTSOURCING 
Szkolenie z zakresu nowoczesnych metod zarządzania szczegółowo pokazujące jak odpowiedzieć na pytanie „make or buy” – wykonać w naszej firmie, czy kupić od kontrahenta? Właściwa odpowiedź na to pytanie oraz wyodrębnienie obszarów,  w których warto zastosować outsourcing  daje wymierne korzyści, nie tylko finansowe. 
    
      - Zasada działania outsourcingu
 
      -       Obszary podlegające outsourcingowi
 
      -       Rodzaje outsourcingu
 
      -       Strategia wdrażania outsourcingu
 
      -       Prawne aspekty outsourcingu
 
     
    góraˆ 
	
	 SZKOLENIE Z NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU PRZEZ TELEFON  
    
      -       Kluczowe zasady skutecznych negocjacji w biznesie- przegląd technik negocjacji: 
 
      
    
      -       twarde negocjacje w miękkim stylu- czy to możliwe?
 
      -       planowanie i wybór strategii negocjacyjnej- jak osiągać to, co chcesz?
 
      -       budowanie skutecznej argumentacji i prezentacja własnego stanowiska
 
      -       czynienie ustępstw i dobijanie targu
 
      -       dobre praktyki negocjacji, czyli ucz się na błędach innych
 
	  -       przyciski motywacyjne i doprowadzanie klienta do "tak"
 
     
    
      -       Techniki negocjacji przez telefon -co decyduje o sukcesie?  
 
    
    
      -       specyfika negocjacji przez telefon- 10 kluczowych zasad
 
      -       cykl telefonicznych rozmów negocjacyjnych - studium przypadków
 
	  -       jak angażować rozmówcę i wykorzystać jego emocje?
 
	  -       budowanie przewagi w rozmowach dzięki technikom wywierania wpływu
 
	  -       gry kupieckie- jak skutecznie zbijać cenę?
 
      -       gry handlowe- jak zawierać korzystne transakcje?
 
     
    
      -       Trudne sytuacje w telefonicznych negocjacjach: 
 
    
    
      -       asertywność w negocjacjach: jak powiedzieć nie, aby nie stracić Partnera?
 
      -       rola konfliktów i trudnych rozmów w negocjacjach
 
      -       emocje w negocjacjach - jak sobie z nimi radzić?
 
      -       techniki nacisku w negocjacjach: presja czasu i inne skuteczne metody
 
	  -       manipulacje w negocjacjach- jak się przed nimi bronić?
 
     
          -  Trening telefonicznych negocjacji: 
 
    
    
      -       trening rozmów uczestników szkolenia
 
      -       analiza rozmów i wypracowywanie najskuteczniejszych praktyk
 
      -       podsumowanie szkolenia i najważniejsze wnioski, dotyczące telefonicznych negocjacji
 
      
   
    góraˆ 
	
	
	
	 |